Ponad połowa zarejestrowanych bezrobotnych w Koninie i powiecie to osoby poniżej 34 roku życia. W ubiegłym roku działalność gospodarczą rozpoczęło tu 680 firm, a zakończyło 640. Choć bilans może nie napawać optymizmem, to nie da się ukryć, że średnio 3 osoby dziennie (dni robocze) podejmujące wyzwanie prowadzenia własnej firmy to już coś.

Są w Koninie młode osoby, które tworzą śmiałe, sprawne przedsiębiorstwa. Są osoby, od których inni mogą się uczyć, jak budować swój biznes od podstaw, jak go rozwijać i jak promować. A nie ma lepszej nauki przedsiębiorczości niż na żywych, prawdziwych przykładach.

Stąd też pomysł na kampanię Made by Koninianin. Made by Koninianka,” którą swoim patronatem objęły: portal LM.pl oraz Radio Konin.

Jaki mamy cel?

Celem kampanii jest pokazanie Koninian i Koninianek i ich firm, które odnoszą sukcesy na rynku. Chcemy dać osobom myślącym o rozpoczęciu swojego biznesu szansę na podejrzenie dobrych praktyk, porozmawianie z tymi, którym się to udało i na nawiązanie kontaktów, które pomogą im w realizacji celu.

Jak chcemy to osiągnąć?

W ramach kampanii zaplanowaliśmy:

  • spotkania z inspirującymi, młodymi przedsiębiorcami i przedsiębiorczyniami z Konina,
  • mini-wywiady z poradami na temat prowadzenia firmy,
  • nominowanie i mapowanie przedsiębiorców przez mieszkańców Konina (już wkrótce opublikujemy link do sondy).

Kiedy?

Kampania rozpocznie się już w najbliższą sobotę 26 lipca spotkaniem z Nakręceni.comi potrwa przez całe wakacje.

Terminy kolejnych spotkań ogłaszane będziemy ogłaszać na stronie kampanii oraz w mediach społecznościowych.

Zgarniajcie zatem swoich znajomych i do zobaczenia wkrótce!